Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
(dále jako „obchodní podmínky“)
Mgr. Antonín Šimek, IČO: 02565421, se sídlem třída Kpt. Jaroše 1930/11, 602 00, Brno - Černá Pole (dále jako „poskytovatel“), vystupující pod obchodní značkou „Hogart“.
1.1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Poskytovatel nabízí malířské kurzy pro děti, mládež a dospělé. Poskytovatel se věnuje organizaci jednorázových uměleckých kurzů, prostřednictvím, kterých dojde k vytvoření výsledného obrazu, který je inspirován vybraným uměleckým dílem (dále jako „kurz“) a dále teambuildingů, náplní kterých je obdobná činnost upravena dle individuálních požadavků zákazníka (dále jako “teambuilding”).
Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi poskytovatelem a jeho zákazníky (dále jako „zákazník“).
Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást smlouvy mezi poskytovatelem a zákazníkem, která vznikne na základě objednávky kurzu či teambuildingu (společně dále jako „smlouva“). Odporují-li individuálně sjednané podmínky ve smlouvě ustanovení těchto obchodních podmínek, mají individuálně sjednané podmínky přednost.
Služby provozovatele jsou poskytovány mimo jiné prostřednictvím webového portálu spravovaného provozovatelem na webových stránkách hogart.cz (dále jako „portál“).
1.2.Registrace a vznik smluvního vztahu
Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká elektronickou objednávkou učiněnou prostřednictvím portálu (dále jako „objednávka”).
Zákazníkovi je před odesláním objednávky umožněno seznámit se s těmito obchodními podmínkami, které jsou umístěny na portálu poskytovatele. Zákazník se tedy zavazuje se s těmito obchodními podmínkami seznámit a učiněním objednávky vyslovuje s těmito obchodními podmínkami svůj souhlas. Bez udělení souhlasu s těmito obchodními podmínkami není možné smlouvu mezi poskytovatelem a zákazníkem uzavřít.
Zákazník má dále možnost se před odesláním objednávky seznámit s informacemi o zpracování zásad osobních údajů, které jsou dostupné zde. Zákazník učiněním objednávky potvrzuje, že tak učinil.
1.3.Platba
Cena jednotlivých kurzů je uvedena na webovém portálu. Uvedena cena je včetně DPH. Cena zahrnuje lektorskou činnost, plátno, zapůjčení malířských potřeb a zástěry, čaj anebo vodu anebo kávu a krabici na odnesení výtvoru.
Cena jednotlivých teambuildingů bude dohodnuta individuálně mezi poskytovatelem a zákazníkem, a to na základě individuálních požadavků zákazníka. Uvedena cena je včetně DPH. Cena zahrnuje lektorskou činnost, plátno, zapůjčení malířských potřeb a zástěry, čaj anebo vodu anebo kávu a krabici na odnesení výtvoru.
V případě, že zákazník učiní objednávku kurzu, zavazuje se uhradit platbu za kurz ve výši uvedené na portálu. Platba musí být uhrazena okamžitě po registraci, výhradně kartou prostřednictvím platební brány. V případě kurzu je poslední možnost nákupu kalendářní den před jeho konáním.
V případě, že zákazník učiní objednávku teambuildingu, zavazuje se uhradit platbu za teambuilding ve výši, která bude dohodnuta mezi poskytovatelem a zákazníkem, a to bezhotovostně ve lhůtě a na účet uvedený na faktuře, která bude zákazníku vystavena a zaslána poskytovatelem.
1.4.TRVÁNÍ SMLOUVY A STORNO PODMÍNKY
Smlouva je uzavřena odesláním objednávky a zasláním potvrzujícího emailu poskytovatelem a je uzavřena na dobu určitou, tj. na dobu trvání aktivity.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, ne však později než kalendářní den před konáním kurzu.
Storno podmínky při odhlášení z kurzu:
V případě zrušení registrace na kurz zákazníkem více než 7 dní přede dnem konáním kurzu, bude zákazníkovi vrácena celá platba za kurz.
V případě zrušení registrace na kurz zákazníkem méně než 7 dní přede dnem konáním kurzu, bude zákazníkovi účtováním storno poplatek ve výši 50 % platby za kurz. Zruší-li zákazník registraci na kurz méně než 24 hodin před začátkem kurzu, bude zákazníkovi účtováním storno poplatek ve výši 100 % platby za kurz.
Storno podmínky při zrušení teambuildingu:
V případě zrušení konání teambuildingu ze strany zákazníka nejpozději 14 dní před jeho konáním, bude zákazníkovi vrácena celá platba za teambuilding.
V případě zrušení konání teambuildingu ze strany zákazníka méně než 14 dní před jeho konáním, není poskytovatel povinen vrátit zákazníkovi ani poměrnou část platby za teambuilding.
Vrácení plateb podle tohoto článku bude poskytovatelem provedeno na účet zákazníka, a to na základě písemné žádosti zákazníka. Žádost je nutné zaslat elektronicky na email atelier@hogart.cz.
1.5.PODMÍNKY A MÍSTO KONÁNÍ AKTIVIT
Poskytovatel si vyhrazuje právo na zrušení kurzu anebo teambuildingu z důvodu absence lektora, či jiných technických nebo organizačních důvodů. Dále si poskytovatel vyhrazuje právo na zrušení kurzu také v případě z důvodu nedostatečného počtu účastníků (minimálně 4 osoby). V takovém případě bude poskytovatel informovat zákazníka (prostřednictvím emailu, případně telefonicky). Nevyužije-li zákazník náhradní termín, bude mu vrácena platba v plné výši.
Kurzy a teambuildingy se konají na adrese sídla poskytovatele nebo v předem dohodnutém místě v Brně.
1.6.PODMÍNKY PRO ÚČAST NA AKTIVITĚ
Účastníci kurzů musí být starší 9 let, pokud není uvedeno jinak. Účastník musí být zdravotně způsobilý k účasti na kurzu.
Účastníkům je doporučeno dostavit se nejpozději 10 minut před zahájením kurzu či teambuildingu. Pokud účastníci dorazí později než 15 minut po začátku kurzu či teambuildingu, může být jejich účast zrušena bez nároku na vrácení peněz.
1.7.DÁRKOVÉ POUKAZY
Dárkové poukazy jsou vydávány elektronicky a lze je uplatnit do data uvedeného na poukazu.
Cena jednotlivých dárkových poukazů je uvedena na webovém portálu. Uvedena cena je včetně DPH.
Poukazy nelze směnit za hotovost.
1.8.Reklamace A ODPOVĚDNOST ZA ŠKODY
Zákazník má právo na řádné poskytnutí služeb sjednaných v závazné objednávce.
V případě vadně poskytnutých nebo neposkytnutých služeb vzniká zákazníkovi právo na reklamaci. Právo z odpovědnosti za vady musí zákazník uplatnit u poskytovatele bez zbytečného odkladu, jinak právo zaniká.
Je-li to možné, je zákazník povinen uplatnit reklamaci ještě v průběhu aktivity tak, aby mohla být sjednána náprava. Neuplatní-li zákazník reklamaci tímto způsobem, jeho právo z odpovědnosti za vady zaniká.
Zákazník je povinen poskytnout potřebnou součinnost při řešení reklamace.
Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamace, pokud se s zákazníkem nedohodne na lhůtě delší.
Poskytovatel neodpovídá za škodu, pokud byla způsobena účastníkem, třetí osobou, která není spojena s poskytováním aktivity, případně neodvratitelnou událostí, které nemohlo být zabráněno ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze rozumně požadovat. Poskytovatel rovněž neodpovídá za poškození oblečení účastníků během kurzu či teambuildingu, proto se doporučuje nosit vhodné pracovní oblečení.
1.9.INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
Mimo jiné prostřednictvím tohoto článku obchodních podmínek provozovatel plní svou informační povinnost vůči spotřebitelům vyplývající z ust. § 1811, § 1820 a § 1826 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „občanský zákoník“) a také zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Totožnost a adresa provozovatele včetně adresy pro doručování elektronické pošty jsou uvedeny v odst. 10.4. těchto obchodních podmínek a podrobněji rovněž na portálu.
Cena, způsob platby a případné náklady či poplatky spojené s předmětem plnění jsou specifikovány zejména v čl. 3. a 4. těchto obchodním podmínek. Údaje o právech vznikajících z vadného plnění a podmínky jejich uplatňování jsou obsaženy v čl. 8. těchto obchodních podmínek. Údaje o době trvání smlouvy a možnostech jejího ukončení jsou uvedeny v čl. 4. obchodních podmínek, a to včetně poučení spotřebitele o jeho právu na odstoupení od smlouvy.
Spotřebitel je s jakoukoliv svou stížností na postup provozovatele, který není v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele, oprávněn obrátit se na orgán dohledu, kterým je Česká obchodní inspekce. Vznikne-li mezi provozovatelem a spotřebitelem v souvislosti se smlouvou spor, je spotřebitel oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci, sídlem Štěpánská 15, Praha 2, internetová adresa www.coi.cz, jako na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Veškeré podrobnosti k možnosti mimosoudního řešení sporů jsou uvedeny na internetových stránkách České obchodní inspekce.
1.10.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Veškeré právní vztahy mezi poskytovatele a zákazníkem se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem.
Tyto obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce, případné překlady mají pouze informativní charakter.
Veškerá komunikace související se smluvním vztahem mezi poskytovatelem a zákazníkem musí být ve styku mezi poskytovatelem a zákazníkem v písemné podobě, zejména probíhá:
-
elektronickou cestou prostřednictvím emailu; zpráva se považuje za přijatou okamžikem přijetí na server příchozí zprávy;
-
prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb; zpráva se považuje za přijatou okamžikem převzetí zásilky adresátem;
-
osobně; zpráva se považuje za přijatou okamžikem převzetí písemností adresátem.